Tuesday, March 4, 2014

ESP Shaklee; Kenapa ESP menjadi kegemaran ramai wanita?

Assalamualaikum semua.

ESP Shaklee merupakan salah satu hot produk yang sangat digemari oleh ramai orang terutama wanita. Hurmm, kenapa ye wanita suka sangat ESP Shaklee ni? Dan istimewa sangat ke ESP Shaklee sehingga menjadi pilihan no. 1 di kalangan wanita-wanita di luar sana?

ESP Shaklee atau nama penuhnya Energizing Soy Protein membekalkan sumber protein yang berkualiti tinggi dari kacang soya. Protein merupakan nutrisi yang sangat diperlukan oleh tubuh untuk membaiki sel-sel badan yang rosak, penting untuk menyembuhkan luka-luka pada kulit dan sebagainya, memberikan tenaga sepanjang hari dan juga membuatkan kita kenyang dalam sesuatu jangka masa yang agak lama.
  
Perlu lagi kah saya mengambil ESP sedangkan saya sudah makan ayam, daging dan ikan sebagai sumber protein harian saya?

Anda betul!! Dalam pemakanan seharian kita, ikan, daging, ayam dan lain-lain merupakan sumber protein kita. Namun begitu, keistimewaan protein soya dalam ESP ialah rendah lemak, tiada kolestrol dan 100% berasaskan sayur.


Selain itu, mari kita perhatikan bagaimana cara masakan kita. Tahukah anda api panas yang digunakan untuk menggoreng contohnya, akan memusnahkan sebahagian besar kandungan dan kualiti protein di dalam makanan tersebut. Lagi-lagi bagi mereka yang kerap makan di luar, kita tidak tahu bagaimana sumber protein ini diuruskan dan dimasak.  Akhirnya, protein yang tinggal itu sebenarnya tidak cukup untuk keperluan seharian kita. Oleh itu, walaupun kita mengamalkan pemakanan sumber protein dalam  diet harian kita, tetapi badan kita masih lagi berasa lemah, tidak bermaya dan kerap mendapat sakit.



Energizing Soy Protein atau singkatannya ESP dari shaklee ini mempunyai banyak khasiat kepada semua terutamanya kepada wanita antaranya :

1. Sangat sesuai untuk wanita yang menyusukan anak. ESP memang terkenal sebagai supplement untuk banyakkan pengeluaran susu. Bila ibu cukup protein, ibu akan lebih bertenaga. Pengeluaran susu pun lancar dan berkhasiat.

2. Sangat sesuai untuk wanita dan ibu menyusu yang bercadang untuk berpuasa.  ESP membekalkan tenaga yang berkekalan lebih lama, jadi walaupun kita berpuasa, kita akan merasa kurang letih dan tidak cepat rasa lesu.. insyaallah..

3. Sangat sesuai untuk wanita hamil. ESP membantu menguatkan rahim dan bantu pembentukan tisu-tisu dan otot bayi. Protein sangat diperlukan untuk menyokong tumbesaran janin di dalam rahim.

4. Sangat sesuai untuk wanita yang sedang berusaha untuk hamil dan cuba untuk hamil. Ini kerana ESP memelihara dan menguatkan rahim kita.

5. Sangat sesuai untuk wanita yang ingin mengstabilkan hormon. ESP mengandungi kacang soya yang kaya dengan isoflavon. Ia membantu memulihkan hormon wanita, keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

6. Sangat sesuai untuk wanita dan ibu menyusu yang mahu kurus. Ini kerana ESP yang rendah glisemik menjadikan ibu lebih rasa kenyang sekaligus menahan nafsu untuk makan merapu.

7. Sangat sesuai untuk wanita yang pentingkan kesihatan. ESP memberi ketahanan badan dan pelengkapan nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup insyaAllah tubuh akan lebih kuat dan kebal untuk melawan penyakit.

8. Sangat sesuai untuk wanita yang nak cantik. ESP menjadikan kulit lebih anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Tidak perlu lagi tempek bedak berlapis-lapis.

Banyak betul manfaat ESP ni ye. Tetapi ESP kan minuman berasaskan kacang soya, apa bezanya ESP dengan minuman soya lain di pasaran? Mari baca tentang perbezaan kacang soya ESP daripada minuman kacang soya lainnya di sini ==> 7 kriteria terbaik yang ada dalam ESP Shaklee 


Bestnyaa ESP Shaklee!!! Nak order ESP Shaklee anda sekarang? KLIK gambar di bawah


ATAU  anda ingin menikmati potongan harga sehingga 20% dengan pembelian produk Shaklee? Hubungi Ummi sekarang untuk mengetahui caranya!

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS.WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail

Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...