Thursday, March 20, 2014

10 kehebatan Basic H²™ Shaklee menjadikan ia pencuci serbaguna pilihan no. 1 ibu-ibu



Assalamualaikum semua.

Sejak dulu kala tangan mama Ummi eczema teruk terutama bila terkena detergent, pencuci serbaguna dan pencuci pinggan yang salah. Katanya eczema ini adalah turun temurun. Kalau dah teruk tu memang kesian nak menengoknya. Makan pun dah jadi macam orang putih, kena makan guna sudu garfu. Kini lagi kasihan apabila mama tiada lagi pembantu di rumah. Semua kerja dia buat sendiri termasuklah sental tandas. Haa, bila terkena percikkan pencuci tandas tu, mulalah naik gatal-gatal yang teruk, berbiji-biji berair pada tangan.

Alhamdulillah sekarang Ummi terbaca tentang Basic H²™ Shaklee Organic Super Cleaning Concentrate yang super duper hebat dan mesra pada tangan yang ada eczema seperti tangan mama Ummi.


10 kehebatan Basic H²™ Shaklee menjadikan ia pencuci serbaguna pilihan no. 1 ibu-ibu:-
       
      1.     Pencuci serbaguna ini tidak bertoksin, tiada bahan racun, tiada bahan kimia yang berbahaya.
      2      Selamat pada kulit (terutama yang ada masalah kulit), tangan, hidung, mata, system pernafasan dan tidak mengganggu keseimbangan hormone.
      3.     Kuasa menanggalkan kotoran yang super hebat.
      4.     Pencuci organic ini membersihkan rumah ibu-ibu secara semulajadi.
      5.     Ia tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan.
      6.     kepekatannya yang dua kali ganda berbanding basic H lain menyebabkan ibu-ibu jimat berganda-ganda.
      7.     Pencuci serbaguna yang memang serbaguna!! 1001 kegunaan basic H Shaklee ni.
      8.     Sebotol 475ml boleh bertahan berbulan-bulan kerana setiap kali guna hanya perlu beberapa titik sahaja!
      9.     Selamat dan tidak berbahaya pada kulit anak-anak.
      10. Juga boleh dibuat rawatan untuk kulit eczema!!




Kenapa Basic H Shaklee adalah pilihan semua ibu-ibu terutama ibu-ibu yang ada eczema pada tangan?

Tahukah ibu-ibu, kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan

Berlainan dengan Basic H Shaklee, ia adalah pencuci serbaguna organic yang membersih secara semulajadi. Ia sangat lembut pada tangan dan selamat digunakan oleh ibu-ibu yang mempunyai masalah kulit seperti eczema. Kini, ibu-ibu tidak perlu risau untuk mencuci rumah. Semua kerja menjadi mudah dengan Basic H Shaklee, selamat digunakan dan jimat berganda-ganda.

Untuk membaca lebih info tentang Basic H Shaklee, boleh baca di sini ==> Basic H Shaklee, Bukan Sekadar Pencuci Serbaguna Biasa!!


Jom dapatkan Basic H Shaklee ibu-ibu sekarang!! Hubungi Ummi

(Iffah Azhar, SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com

"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...