Sunday, March 16, 2014

Kenapa ibu lepas bersalin sangat beruntung ambil ESP Shaklee

ESP Shaklee yang mengandungi protein kacang soya berkualiti tinggi sangat sangat membantu ibu-ibu terutama ibu yang baru sahaja lepas melahirkan anak. Ibu-ibu yang baru melahirkan mengalami pelbagai perubahan dalam jangka masa pendek seperti mengalami luka akibat melahirkan, kekurangan tenaga akibat kehilangan darah (seperti orang baru selesai menjalani pembedahan), ada satu lagi tubuh kecil yang nakkan perhatian siang dan malam dan macam-macam lagi.



Oleh itu, rakyat Malaysia sudah terbiasa untuk membeli set bersalin bagi mengembalikan semula kesihatan optimum ibu lepas melahirkan ini. Di sini kita dapat membaca bagaimana ESP Shaklee sangat sangat membantu ibu baru melahirkan mengembalikan keceriaannya walaupun baru lepas bersalin.

Protein yang terkandung dalam ESP Shaklee membantu penyembuhan luka dalaman selepas melahirkan. ESP membantu menggantikan sel-sel lama, rosak dan mati kepada sel-sel yang baru dan sihat. Oleh itu, penyembuhan luka menjadi lebih cepat dengan terbinanya sel-sel baru pada luka-luka tersebut.

ESP Shaklee sangat membantu ibu-ibu yang baru melahirkan untuk membina dan mempercepatkan penghasilan susu. Susu badan bukan sahaja meriah, tetapi menjadi lebih pekat. ESP Shaklee sangat membantu ibu-ibu baru melahirkan membuat stok EBM semasa dalam pantang, terutama bagi ibu-ibu yang akan kembali masuk kerja tidak lama lagi

ESP Shaklee dapat memberikan tenaga berpanjangan kepada ibu-ibu yang baru saja melahirkan anak. Apabila ibu ini tidak bertenaga, ia akan menjana
   
   a) tubuh badan yang kurang sihat
   b) tubuh badan yang tidak aktif
   c) tubuh badan yang senang stress
   d) tubuh badan yang tidak ceria

Dan tahukah ibu2? Inilah dia faktor-faktor yang menyebabkan susu badan berkurang, TUBUH BADAN IBU YANG TIDAK BERTENAGA!!

ESP Shaklee dapat memberi rasa kenyang lebih lama. Haa, dah nak puasa tak lama lagi nih!! Inilah masa terbaik untuk ibu baru melahirkan  mendapatkan ESP Shaklee. Tiada lagi rasa lapar atau penat semasa berpuasa bagi ibu menyusu, insyaAllah!!

Banyak lagi tau kebaikan ESP Shaklee ni, terutama untuk ibu-ibu yang baru sahaja melahirkan, antaranya memudarkan stretch mark, menganjalkan semula kulit, memberi kesihatan dan kelicinan kepada kulit wajah, dapat membantu ibu-ibu baru melahirkan untuk menurunkan berat badan dan macam-macam lagi!!!

Hubungi Ummi segera seperti berikut:

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...