Tuesday, March 18, 2014

Losyen Ajaib Herbal Blend sudah kembali!!! Herbal blend multi-purpose cream adalah krim yang hebat


Assalamualaikum semua.

Pagi-pagi tadi Ummi dapat SMS dari Shaklee mengatakan herbal blend multi-purpose cream sudah ada kembali di pasaran. Ini merupakan satu berita yang sangat baik!! Melonjak-lonjak kegembiraan orang mendapat berita ini, ada yang sampai berdozen-dozen memborong herbal blend multi-purpose cream ini.

Apakah ia herbal blend Shaklee?

Herbal Blend Multipurpose Cream telah dirumus khas dan diperbuat dari bahan-bahan superb semulajadi yang terdiri daripada horse chestnut, sage, yarrow dan rosemary. Ia telah diuji secara klinikal, selamat dan berkesan. Herbal blend adalah rumusan herba yang dapat menyejukkan kulit dan melembutkan permukaan kulit yang kasar. Antara ke”best”an krim ini ialah ia tidak berminyak dan menyejukkan (cooling/soothing). Memakainya amatlah selesa!

Sudah lama orang ternanti-nanti restock herbal blend ini. Oh, mari kita lihat kenapa losyen ajaib ini mendapat pilihan di hati ramai pengguna

Kebaikan dan kegunaan herbal blend:-


  
Merawat eczema
Losyen ajaib herbal blend sangat sesuai disapu pada kulit yang menderita eczema dan gatal-gatal. Bukan sahaja ia membantu menghilangkan merah-merah pada kulit, herbal blend juga dapat membantu mengurangkan rasa gatal-gatal akibat eczema tersebut, biiznillah

     Merawat gatal-gatal digigit serangga
Buntu nak sapu apa pada kulit bayi jika terkena gigit serengga atau nyamuk? Ye, marilah cuba herbal blend ini kerana ia juga sesuai disapu pada kulit bayi juga!!

    Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Tumit kering dan pecah-pecah sememangnya menjadi masalah ramai orang. Herbal blend Shaklee dapat membantu melembutkan tumit dan tapak kaki agar dapat merawat tumit yang pecah-pecah dan berdarah.

    Ubat luka/lecur
Luka-luka ringan seperti terhiris pisau, terkena cakar kucing, atau terkena percikan minyak panas dapat dirawat dengan losyen ajaib herbal blend ini. Jadikanlah ia sebagai tambahan kepada ubat-ubatan first aid yang wajib ada di dalam setiap rumah!

     Luka pada puting bagi ibu menyusu
Herbal blend sangat sesuai diguna oleh ibu yang menyusu apabila terdapat luka pada putingnya. Bukan sahaja ia dapat menyembuhkan luka dengan baik, ia adalah selamat tanpa bahan sintetik. Oleh itu, ibu menyusu tidak perlu risau lagi untuk sapukan herbal blend pada luka puting!!

     Ruam pada bayi
Kulit bayi yang sangat sensitive itu mudah terkena ruam. Kadang-kadang ibu-ibu menjadi buntu, krim apa yang harus disapukan. Mari kita tukar dari menyapukan steroid pada kulitnya kepada krim herbal blend yang sangat natural, selamat digunakan dan mesra pada kulit bayi.

     Menghilangkan parut.
Cubalah sapukan herbal blend ini pada parut seperti parut kesan chicken pox (demam campak) atau parut-parut lainnya, insyaAllah parut itu akan hilang dengan cepat.

      Losyen harian
Jadikanlah herbal blend sebagai losyen harian untuk disapu pada tangan dan badan. Ini kerana herbal blend tidak berminyak dan mampu melembutkan kulit kita.

Boleh disimpulkan bahawa memang seharusnya setiap rumah ada sekurang-kurangnya satu tube herbal blend multipurpose cream, losyen super ajaib ini. Tuib yang kecil memuatkan 4oz mudah untuk dibawa ke mana-mana dan harganya amat berpatutan.

Apa tunggu lagi?? Dapatkan satu tube herbal blend cream ini untuk rumah anda sebelum stok kembali habis untuk berbulan-bulan. Huhu…

Hubungi Ummi:-

(Iffah Azhar, SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com

*****


"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...