Tuesday, December 10, 2013

Atasi masalah kulit kusam dalam masa 7 hari!!


Assalamualaikum semua.

Hujung-hujung tahun ini adalah musim kenduri kendara. Ummi pun dah banyak dapat jemputan, harapnya dapat hadir semua. Hurmm, anda bakal menjadi raja sehari minggu hadapan? Tahniah seribu tahniah Ummi ucapkan. Tetapi anda menghadapi masalah kulit kusam dan ingin mengatasi masalah ini dalam masa tujuh hari?

Ya, insyaAllah anda berada di tempat yang betul!! Ummi ingin memperkenalkan ESP Shaklee untuk mengatasi masalah kulit kusam dan menjadikan kulit berseri-seri dalam masa tujuh hari.

ESP atau Energizing Soy Protein adalah produk Shaklee yang berasaskan protein kacang soya yang berkualiti tinggi. ESP dapat menjadikan kulit anda menjadi lebih segar, sihat dan tampak berseri-seri. Anda boleh katakana selamat tinggal kepada kulit kusam, lesu dan kering. Dengan ESP Shaklee, insyaAllah kulit menjadi lebih gebu, tegang dan anjal, tidak hanya pada kulit wajah, tetapi pada seluruh tubuh anda.

Di samping dapat menikmati kulit yang lebih sihat, anda akan merasa lebih bertenaga, kurang lapar dan menjadi lebih sihat. Nak nak lagi dah nak kenduri kan? Mesti banyak yang nak diselesaikan. Elakkan diri kelihatan keletihan semasa hari bahagia anda! Dan anda dapat berdiet sikit sebanyak sebelum anda bersama yang tersayang.

Urmm, berbaloi bukan?? Ummi sudah mencubanya dan sangat berpuas hati dengan ESP ini. Boleh baca di sini ye.

Jom dapatkan ESP anda dan nikmati pelbagai khasiat kesihatan menjelang hari bahagia anda.

Hubungi Ummi untuk mendapatkan ESP anda, dan anda bakal mendapat konsultasi PERCUMA dan layanan istimewa dari Ummi!!

SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
atau email: imariza87@gmail.com  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...