Friday, December 6, 2013

Jom kenali ESP Shaklee; Perbezaan antara ESP Shaklee dengan produk soy protein yang lain

Assalamualaikum semua. 

Tahukah anda bahawa ESP atau Energizing Soy Protein Shaklee merupakan best-selling produk Shaklee terutama dari kalangan ibu-ibu. Kenapa ye? Mari kita tambah ilmu kita tentang ESP ini.

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya.

Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

Perbezaan ESP Shaklee dengan yang lain.

Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. 
Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.


Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen Shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi

Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga.Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan 14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging,4 kali ganda telur,12 kali ganda susu,rendah lemak,tiada kolestrol,tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Siapa yang memerlukan ESP:
   ·       Ibu mengandung/menyusu
   ·       Mereka yang inginkan tenaga berpanjangan.
   ·       Mereka yang ingin mengurangkan berat badan
   ·       Mereka yang menginginkan kulit yang cantik
   ·       Para atlit
   ·       Mereka yang ingin menaiktarafkan kesihatan
   ·       Mereka yang ingin menghilangkan parut dan stretch mark.


Bestnyaaa ESP Shaklee ni!! Macamana nak order ye? Senang sahaja! Anda boleh KLIK gambar di bawah:


ATAU, anda ingin menikmati potongan sehingga 20% dengan setiap pembelian produk Shaklee? Jom jadi ahli Shaklee dan banyak kebaikan menanti anda!

Hubungi Ummi sekarang
Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com

Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...