Monday, December 2, 2013

Set kurus Shaklee untuk ibu menyusu ; anak pintar, lemak ibu terbakar


Assalamualaikum breastfeeding mommies semua.

Pasti ramai mommies yang ingin mengembalikan berat badan ke berat sebelum mengandung dulu kan? Akan tetapi, mommies sedang menyusukan anak, sangat tidak dinasihatkan untuk berdiet. Bersenam di samping menjaga pemakanan (kurangkan minyak, gula garam) sesuai dilaksanakan. Cumanya di sini Ummi ingin kongsikan produk set kurus Shaklee untuk ibu menyusu. Bukan sahaja ia dapat membantu menurunkan berat badan ibu, tetapi juga memberi banyak manfaat lain
yang Ummi akan bincangkan sebentar sahaja lagi.

Set kurus Shaklee yang satu ini sangat sangat dan sangatlah sesuai untuk ibu menyusu. Kenapa? Ini kerana ia akan membantu membakar lemak tetapi tidak menjejaskan, malah meningkatkan kualiti penghasilan susu badan. Di samping itu, ibu dan bayi dapat menikmati kelebihan-kelebihan lain seperti kecerdasan, kecantikan dan sebagainya.

Set kurus ibu menyusu ini terdiri daripada ESP, Alfalfa dan juga Omega Guard. Setiap satu produk ini memberi manfaat yang pelbagai, baik untuk ibu mahupun untuk si bayi. Mari kita lihat kebaikannya:-





Energizing Soy Protein (ESP)

Ia sudah dikenali sebagai milk booster. Di samping membantu penghasilan susu ibu dengan lebih cepat, ESP juga membantu memekatkan susu ibu. Susu yang berkualiti ini membantu memenuhi keperluan protein baby yang sedang menyusu.

Selain itu, ESP membantu menganjalkan kulit yang menggeleber selepas ibu mengandung tempohari. ESP dapat membantu mengurangkan stretch mark dan mengekalkan kecantikan wajah dan kulit secara keseluruhan.

Soy Protein Shaklee juga dapat memberi tenaga kepada ibu agar ibu menyusu lebih cergas dan sihat sepanjang hari. Ibu berpuasa dan menyusu dapat menikmati hari puasanya dengan lebih bertenaga dan kurang berasa letih.

ESP berfungsi sebagai milk booster untuk memekatkan dan memperbanyakkan susu badan. Manakala dalam program weight dan inchloss, ia berfungsi untuk menguatkan jisim otot dan menganjalkan semula kulit supaya tak geleber selepas lemak-lemak dah dinyahkan.

  
Alfalfa

Alfalfa juga dikenali sebagai raja tumbuhan. Banyak sangat khasiat Alfalfa ini di mana Ummi akan kongsikan di lain entri insyaAllah. Alfalfa adalah milk booster yang terkenal dalam produk Shaklee. Ia dapat membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih cepat.

Tambahan pula, Alfalfa berfungsi sebagai detox, membuang segala toksid keluar dari badan. Untuk menguruskan badan, ibu-ibu harus menyah toksid dan lemak-lemak berlebihan dan alfalfa lah yang akan membantu proses ini. 

Oleh itu, Alfalfa berfungsi sebagai milkbooster, pelengkap ESP untuk memperbanyakkan susu. Dan ia berfungsi untuk menyahtoksin dan lemak-lemak terbakar agar ada ruang untuk badan kita mengecut.


Omega Guard

Waahh, tak sabar nak cerita pasal produk ni!! Omega Guard yang kaya dengan omega-3 fatty acid dapat membantu membakar lemak dengan lebih cepat dan lebih powerful.

Di samping itu, omega guard dapat memenuhi keperluan DHA, EPA yang membantu perkembangan otak bayi. Khasiat ini dapat disalurkan kepada baby melalui susu ibu.

Lagi… Omega Guard dapat berfungsi sebagai anti-inflammatory activities di mana ia dapat menguatkan system imun ibu dan juga baby. Oleh itu, kedua-dua ibu dan si kecil dapat perlindungan istimewa oleh omega ini daripada virus-virus yang mengakibatkan batuk, selsema dan demam.

Wah, begitu banyak khasiat, kelebihan dan kebaikan set kurus ibu menyusu ni kan? Ibu dapat mengembalikan berat badan tanpa perlu menjejaskan penghasilan susu. Selain itu, baby kenyang dek kualiti dan kuantiti susu yang ibu hasilkan, baby dapat mengoptimumkan perkembangan otak dan IQ nya dan kedua ibu dan baby mendapat perlindungan dan menguatkan system imunity. Berbaloi baloi kan kan??

Boleh hubungi Ummi di

sms/whatsApp: +6011-2802-5257
email: imariza87@gmail.com

Bukan hanya produk Shaklee pesanan anda akan tiba di hadapan pintu rumah anda, tetapi anda akan mendapat layanan dan konsultasi secara percuma yang berterusan jika menjadi pelanggan Ummi. Ingat, semestinya biiznillah!!

With lots of love
Sebarkan Kebaikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...