Saturday, November 9, 2013

ESP Shaklee; ada kesan sampingan???

Assalamualaikum mommies-mommies semua.

Kalau anda google search dan jumpa entri ini, semestinya anda ingin mencari produk yang terbaik buat anda kan? Ramai orang cerita sana cerita sini tentang ESP, hebat sangat kah ESP ni? Tapi serious Ummi bagitau mommies semua, ESP ni ada kesan sampingan.  Jom baca…

Ummi ambil ESP dan alfalfa untuk tujuan milk booster. Susu Ummi semasa anak pertama tidak banyak. Oleh itu, mama Ummi hadiahkan Ummi dua produk ini untuk meng”support” breastfeeding cucu dia. Alhamdulillah susu bukan setakat bertambah banyak, tetapi juga bertambah pekat, Alhamdulillah. 

Tapi tunggu dulu!! Sesungguhnya ESP memberi kesan sampingan kepada Ummi dalam dua bentuk.

Setelah mengkonsumsi ESP beberapa bulan, ternyata stretch mark di perut Ummi akibat mengandung tempoh hari semakin menghilang. Kulit di bahagian tersebut semakin licin seperti sebelum berkahwin. Allah, gembiranya!! Bukannya apa, bila kulit kita licin, kita jadi lebih bersemangat dan kembali berjiwa muda, ececewaaahhh. Sekarang Ummi masih mengambil ESP supaya stretch marks di tempat lain juga hilang dan kulit menjadi gebu gebana.

Selain itu, ada lagi kesan sampingan setelah Ummi mengambil ESP ni. Boyfriend Ummi tegur Ummi “you nampak kurus la”. Walaaaahhh. Apa lagi nak kata??? Minum ESP+breastfeed sepenuhnya+exercise RINGAN JERR pun cik abe dah tegur macam tu. Memang tak terkata apa dah. Memang jatuh hati sangat dah sama itu ESP.

Kini ESP masuk botol yg kedua. Ummi suka dengan kesan sampingan ESP yang Ummi alami, semuanya positif belaka. Ummi berharap jika mommies yang membeli dan mengkonsumpsi ESP juga dapat kesan sampingan ESP seperti Ummi, malah lebih baik lagi.

Semua ini adalah dengan izin Allah, tetapi ikhtiar tu kenalah dengan cara yang betul. Alhamdulillah `ala kulli hal.

ESP Shaklee memberi kesan sampingan positif kepada Ummi, insyaAllah akan beri kesan sampingan positif juga kepada mommies semua. Untuk tempahan ESP mommies secara online, sila KLIK gambar di bawah


ATAU mommies inging dapatkan potongan harga produk Shaklee sehingga 20%?? Mommies boleh hubungi Ummi Abida untuk mengetahui caranya di

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS/WA: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail
Penghantara Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



Khidmat nasihat dan banyak tips akan dikongsikan kepada pelanggan budiman Ummi secara percuma dan berterusan. Mari sama-sama kita jayakan penyusuan anak kita sehingga mereka dua tahun. Chaiyok chaiyok!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...