Wednesday, November 6, 2013

Set penyusuan Shaklee; Suplemen peneman perjalanan penyusuan bayi anda



Assalamualaikum mommies yang hebat.

Anda hebat kerana memlih untuk menyusukan anak anda. Cabarannya hebat, dan mommies yang berazam untuk menempuh cabaran ini pasti adalah mommies yang hebat!!

Barangkali antara cabaran-cabaran penyusuan susu ibu ini termasuklah letih bekerja dan menyusu, kurang masa untuk mengepam kerana bekerja, stress, sakit-sakit badan dan pinggang, susu kurang dan tidak mencukupi dan sebagainya.

Ummi di sini menawarkan dan mencadangkan set penyusuan Shaklee untuk membantu mommies menempuh cabaran penyusuan ini. Sudah ramai mommies di luar sana memilih untuk mengamalkan suplemen set penyusuan Shaklee, dan ternyata mereka begitu berpuas hati dengan set ini.
  
Set penyusuan Shaklee terdiri daripada 3 set

Set 1 – Set Asas
Set ini mengandungi Energizing Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP. Set ini sangat sesuai diambil oleh ibu yang masih berpantang dan ingin menambahkan stok susu. Ini kerana ESP memenuhi keperluan protein dalam diet ibu yang sedang berpantang (masih tidak mengambil protein dari haiwan seperti ayam, daging dan lain-lain).

Selain itu, ESP dapat memekatkan susu ibu dan menghasilkan susu yang lebih berkualiti. Bayi dapat menyusu dengan lebih efektif dan lebih kenyang.

Tambahan lagi, ESP memberi tenaga yang diperlukan oleh mommies yang menyusu. Kalori dan tenaga yang digunakan untuk menghasilkan susu dapat di”topup” oleh protein soy bermutu tinggi ESP ini.

Set 2 – Set Double milkbooster
Set ini adalah pilihan no. 1 mommies diluar sana. Set ini terdiri daripada ESP dan alfalfa. Set ini sangat sesuai diambil oleh mommies yang mempunyai masalah kurang susu. Kedua-dua produk ini merupakan milkbooster yang membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan berkualiti.

Selain dari kebaikan ESP yang Ummi sudah sebut di atas, mommies yang bercadang untuk mengambil set ini dapat menikmati kebaikan alfalfa termasuklah menyah toksin dalam badan, menghapuskan kolestrol jahat “LDL” dalam tubuh dan mengurangkan sakit-sakit sendi.
Untuk membaca lebih lanjut tentang kebaikan double milkbooster ini, mommies boleh klik di link ini.

Set Premium – Set 3M
Set ini terdiri daripada vitamin B, vitamin C, Vitalea (multivitamin), dan Ostematrix. Set ini sangat sesuai untuk mommies yang sering merasa letih dan mommies yang kurang/tidak minum susu. Rangkaian 3 sekawan vitamin B, C, dan Vitalea adalah energy booster terbaik dari Shaklee manakala Ostematrix (kalsium) dapat menampung kekurangan kalsium dalam diet mommies semua.

Apabila mommies lebih bertenaga, susu yang dihasilkan tidak mengambil masa yang lama dan kuantitinya juga berbeza daripada mommies yang sentiasa lesu, lemah dan kurang bertenaga. Di samping itu, rangkaian 3 sekawan ini juga membantu mengurangkan stress mommies (terutama untuk mommies yang bekerja), justeru meningkatkan kualiti dan kuantiti air susu ibu.

Ostematrix pula membantu menampung keperluan kalsium dalam diet mommies dalam penghasilan susu. Selain itu, ostematrix yang dilengkapi dengan kalsium, magnesium dan vitamin D ini dapat membantu mengurangkan sakit tulang belakang, sakit pinggang dan juga membantu mommies yang mengalami masalah sembelit.

Set ini juga boleh ditambahkan dengan ESP dan alfalfa sebagai pelengkap set penyusuan susu ibu yang unggul.

Jika ada mommies yang berminat untuk mencuba set-set di atas, boleh KLIK gambar di bawah:


ATAU hubungi Ummi di 

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak


"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...