Thursday, October 16, 2014

Shaklee Cares for Our Children, program membantu kanak-kanak hidup lebih sihat

Assalamualaikum semua.

Anda peminat Meal Shakes Shaklee dan anda tahu akan kebaikannya buat kanak-kanak? Kini Shaklee Malaysia dengan kolaberasi bersama Yayasan MyKasih telah melancarkan program Shaklee Cares for Our Children. Apakah itu program Shaklee Cares for Our Children ni? Jom usha!

Gambar ehsan: blog mamafaiz.com

Ini potongan akhbar yang meliputi pelancaran program Shaklee Cares for Our Children pada 14 Oktober baru-baru ini.

Petaling Jaya – Shaklee Products (M) Sdn Bhd (Shaklee) menyalurkan bantuan berjumlah RM1 juta dalam bentuk minuman nutrisi kepada 2,000 keluarga yang berdaftar dengan Yayasan MyKasih.Ia menerusi program Shaklee Cares for Our Children yang merupakan program tanggungjawab social korporat (CSR) syarikat.Presiden Shaklee, Victor Lim berkata, matlamat penganjuran program bersama Yayasan MyKasih ini menekankan pentingnya pengambilan nutrisi di kalangan kanak-kanak tempatan untuk meningkatkan kesihatan mereka.“Kami komited membantu memberi sumbangan dan pada masa yang sama mempromosikan gaya hidup sihat melibatkan penyertaan kanak-kanak dalam program kemasyarakatan kami”.“Nutrisi sangat penting dalam tumbesaran dan perkembangan mental dan fizikal kanak-kanak”.“Oleh itu, kerjasama dengan pihak yayasan dalam memastikan kanak-kanak ini sentiasa sihat melalui program bantuan makanan ini” katanya.Beliau berkata demikian pada pemberita pada majlis pelancaran program pengumuman kolaberasi dengan Yayasan MyKasih bagi penganjuran program Shaklee Cares for Our Children semalam.

Bagi Ummi, ini merupakan satu program yang sangat murni dalam membantu kanak-kanak kurang bernasib baik di Malaysia untuk meningkatkan taraf kesihatan mereka. Ummi yang masa kecil-kecil dulu sering sakit dapat merasakan kesengsaraan anak-anak ini jika mereka juga sakit. Bezanya mereka ini, mereka mungkin tidak mempunyai cukup wang untuk mendapatkan rawatan yang baik jika mereka diserang penyakit. Jadi, amatlah bermakna bagi kanak-kanak ini untuk mendapat nutrisi yang lebih baik dengan sumbangan dari Shaklee ini.

Bagaimana nak turut menyumbang?


Untuk pengetahuan anda, kita pengguna Shaklee ni juga secara tidak langsung akan turut menyumbang dengan pembelian Meal Shakes Shaklee!!



Dengan setiap pembelian set BUY 3 FREE 1 Meal Shakes, 10% daripada hasil jualan akan disumbangkan kepada 2000 rumah kanak-kanak yang kurang bernasib baik selama setahun!

Wah wah, dah lah dapat PERCUMA 1 MEAL SHAKES, dapat menyumbang lagi kepada mereka yang lebih memerlukan. Hebat hebat!!

Baiklah, untuk memesan Meal Shakes BELI 3 PERCUMA 1 ini, sila hubungi Ummi sekarang!!

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar (SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...