Wednesday, October 8, 2014

Cara makan Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak


Tahukah anda bahawa Shaklee menawar  suplemen terbaik untuk kanak-kanak juga! Bukanlah nak kata ada suplemen Shaklee yang khas untuk kanak-kanak, tetapi ADA SUPLEMEN SHAKLEE yang SESUAI untuk KANAK-KANAK. Tiga produk Shaklee yang Ummi sering beri pada anak-anak Ummi ialah Meal Shakes Shaklee, Vita-C Chewable dan Omega Guard Shaklee

Hari ini Ummi ingin kongsikan cara makan Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak. Kalau nak diikutkan, besar juga saiz satu softgel Omega Guard untuk kanak-kanak telan. Jadi, ada cara alternative untuk mereka ni dapatkan khasiat omega-3 terbaik di pasaran!!



Kebaikan  Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak
  • Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak.. kajian membuktikan bahawa pengambilan omega-3 sejak dari kecil membantu si kanak-kanak menjadi lebih cergas.
  • Meningkatkan imunisasi tubuh kanak-kanak.
  • Membantu kanak-kanak lebih fokus dalam pelajaran.
  • Mengelak kanak-kanak dari mudah dijangkiti virus selsema dan batuk.
  • Omega Guard yang bersifat anti-inflammatory membantu mengurangkan keradangan seterusnya membantu merawat demam, batuk dan athma.
  • Membantu merawat penyakit eczema dari dalam.


Kenapa Omega Guard Shaklee sesuai untuk kanak-kanak?

Omega Guard Shaklee merupakan suplemen minyak ikan omega-3 terbaik di pasaran (lagi kelebihan Omega GuardShaklee boleh baca di sini). Selain itu, Omega Guard Shaklee dirumus supaya ia dapat dikonsumsi oleh kanak-kanak dengan selamat dan tanpa ragu-ragu. Satu kapsul Omega Guard membekalkan lemak omega-3, DHA dan EPA yang sesuai diambil oleh kanak-kanak bermula dari usia satu tahun.


Cara makan Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak?
  1. Kanak-kanak seawal satu tahun selamat untuk mengamalkan Omega Guard Shaklee.
  2. Kanak-kanak hanya boleh mengambil 1 kapsul Omega Guard sahaja sehari.
  3. Jika kanak-kanak mampu untuk menelan sebiji Omega Guard, lakukan ia dengan air dan seeloknya selepas makan.
  4. Jika kanak-kanak sudah pandai mengunyah, boleh berikan mereka mengunyah seperti mengunyah gula-gula sugus..
  5. Jika kanak-kanak masih belum pandai menelan mahupun mengunyah, boleh juga mommies cucuk softgel Omega Guard dan picitkan minyak ikan ke dalam sudu atau minuman kanak-kanak.
  6. Botol Omega Guard haruslah disimpan di tempat yang bersuhu rendah (chill) untuk  mengekalkan khasiatnya.


Untuk kak long, Ummi sering cucuk Omega Guard dan picitkan ke atas sudu yang berisi madu. Manakala si kecil Asma’ pula Ummi berikan Omega Guard bersama-sama Vita-C Chewable untuk dia kunyah-kunyah saja. Bila dia kunyah Omega Guard dengan Vita-C Chewable, hilang lah sikit rasa hanyir tu kan?



Dak kenit kunyah-kunyah vitamin kegemarannya

S
ET KANAK-KANAK PINTAR SHAKLEE

Antara produk-produk yang terkandung dalam Set kanak-kanak Shaklee ialah Meal Shakes, Vita-C Chewable dan Omega Guard. Kita sebagai mommy yang hebat, pasti kita ingin memastikan kesihatan anak-anak kita sentiasa tip top kan? Lagipun anak sihat dan cergas membantu tingkatkan prestasi pembelajaran mereka (baik di sekolah mahupun di rumah).
Mommies berminat untuk mendapatkan Set Kanak-kanak Shaklee? Mommies boleh buat pesanan sendiri secara online dengan KLIK gambar di bawah




ATAU… mommies inginkan penjimatan sehingga 20% dengan setiap pembelian produk Shaklee? Hubungi Ummi sekarang untuk mendapatkan potongan harga sehingga 20%!!!

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...