Friday, October 3, 2014

Keistimewaan PROMOSI ESP SHAKLEE BELI 6 PERCUMA 1


Tik tok tik tok… sudah masuk ke bulan 10 rupanya! Bulan lepas kita digemparkan dengan promosi Shaklee Collagen Powder, bulan ini pula promosi ESP Shaklee yang super best ni. Eh kejap, perasan tak kedua-dua collagen dan ESP Shaklee ni sangat bagus untuk penjagaan kulit (beserta penjagaan kesihatan lainnya?). Terima kasih Shaklee Malaysia!!! Jadi, apakah keistimewaan promosi ESP Shaklee beli 6 PERCUMA 1 ini? Mari kita lihat!

Keistimewaan ESP Shaklee

Tidak dinafikan sudah ramai rakyat Malaysia umumnya telah mendapat kebaikan dan manfaat ESP Shaklee.

  1. ESP membekalkan protein berkualiti tinggi dan keperluan rangkaian amino asid yang sangat diperlukan oleh tubuh. 9 amino asid penting ini tidak dapat dihasilkan oleh tubuh, oleh itu kita perlu mendapatkannya dari sumber daging dan tumbuhan.
  2. ESP diproses dengan teliti supaya kualiti proteinnya tidak terjejas. Kacang soya ESP adalah non-GMO (dihasilkan secara organic) dan serbuk ESP dilengkapi dengan unsur kalsium bagi meneutralkan keasidan protein soya.
  3. ESP mengenyangkan! Sangat sesuai untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan. Hidangan sempurna ESP akan membuatkan anda rasa kenyang lebih lama!
  4. ESP sebagai milkbooster hebat! Ibu-ibu yang menyusu ramai gilakan ESP ini kerana susu mereka menjadi lebih pekat, penghasilan susu menjadi lebih cepat dan bayi berasa kenyang lebih lama.
  5. ESP sebagai energy booster. Sangat sesuai untuk mereka yang cepat rasa letih tetapi banyak lagi kerja yang harus diselesaikan.
  6. ESP dan ibu hamil. Disamping memberi tenaga, ESP membekalkan keperluan protein untuk tumbesaran janin di dalam rahim.
  7. ESP untuk MEREKA YANG INGIN CANTIK! Amalkan ESP secara konsisten dan anda akan nampak perubahan pada kulit anda menjadi lebih sihat, segar, lembut dan gebu.


KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE BULAN INI


Dengan pembelian 6 canister ESP Shaklee pada bulan oktober ini, anda akan mendapat manfaat yang tidak akan anda dapat pada bulan-bulan lainnya, iaitu:-

  • PERCUMA 1 CANISTER ESP SHAKLEE (JIMAT RM150)
  • PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP (JIMAT RM75)
  • LAGI PENJIMATAN SEHINGGA 20% UNTUK PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE YANG LAIN
  • BONUS dalam bentuk cash (RM35++) akan dimasukkan terus ke bank akaun anda pada pertengahan bulan November 2014.
  • EXCLUSIVE Support Group dari grup Infinity Shaklee untuk eksklusif konsultasi dan coaching.


Jadi, berapa banyak yang anda dapat jimat bulan ini?
Satu tong ESP bernilai RM150.
Anda bayar RM900, anda akan dapat ESP yang nilainya RM1050!

Tetapi itu harga runcit! Apabila anda membuat pembelian set 6 ESP ini, secara automatic anda akan menjadi ahli Shaklee dan harga 6 tong ESP (yang anda akan dapat 7 tong) jauh lebih murah dari RM900! Banyaknyaa anda jimat!!!

BAGAIMANA NAK ORDER ESP BUY 6 FREE 1 NI?

Hubungi Ummi seperti di bawah:-
Call/SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257

Anda ingin membuat pembelian 1 canister ESP sahaja? Boleh juga! Hubungi Ummi segera.

Dapatkan produk Shaklee daripada Pengedar Shaklee Terpercaya anda!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...