Sunday, October 5, 2014

Penghantaran barang Shaklee (COD) ke UIA, Gombak

Assalamualaikum semua,

Alhamdulillah, walaupun ini kisah dua minggu lepas, tapi sebab dapat feedback memberangsangkan, memang rasa nak buat entri special laa. Dalam dua minggu lepas Ummi dapat SMS dan juga WhatsApp soalan yang sama,

Wahh, bestnya dapat customer student. Bukan orang bekerja je nak sihat, student pun nak tingkatkan taraf kesihatan mereka tau! Tapi yang adik ni tanya tentang Fresh Laundty Powder Shaklee. Sejujurnya memang Ummi belum pernah guna dan ini first time close deal Fresh Laundry ni. Jadi, bila adik ni tanya details tentang FL ni, memang kena search la kan! Yang Ummi tahu, FL ni selamat untuk digunakan kerana sememangnya produk Shaklee selamat, itu motto mereka “Sentiasa Semulajadi, Sentiasa Selamat dan Sentiasa Berkesan”.

Adik ni tanya hari Ahad, Isnin Ummi dengan semangatnya pergi ke Shaklee branch KL nak beli Fresh Laundry Shaklee dengan vitamin-vitamin lain. ini rupanya bentuk Fresh Laundry ni.




Info tentang Fresh Laundry Powder Shaklee

Berat: 2.49kg (5.5lb)
Harga Pasaran: RM80
Kegunaan: sesuai untuk mencuci semua jenis pakaian termasuk pakaian bayi.
Keistimewaan: sangat lembut, mesra alam, sesuai untuk mereka yang ada masalah kulit (eczema, gatal-gatal, kulit sensitive dan sebagainya).

Hari Isnin petang tu terus Ummi COD Fresh Laundry Powder Shaklee ke Mahallah Ruqayah, UIA Gombak. Dapatlah jumpa dengan adik manis sorang ni kan. Borak-borak dengan dia sekejap, dapat kawan baru! Heee…Fresh Laundry Powder Shaklee Ummi letak dalam beg cantik plus free gift kat dalam, tanda persahabatan ;)



Selepas beberapa hari, Ummi risik balik dengan adik UIA ni, macamana guna serbuk pencuci Fresh Laundry ni? Alhamdulillah, ini feedback dari dia.


Haaaa… syok kan? Rasa puas bila kita menjual produk yang orang lain puas hati guna! Harap-harap berterusan lah Fresh Laundry Powder Shaklee ni sesuai dengan adik ni, insyaAllah!

Anda pun berminat nak guna Fresh Laundry Powder Shaklee? Jom order sekarang. Hubungi Ummi untuk mendapatkan potongan harga sehingga 20%!!! Hubungi Ummi seperti di bawah:

Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
iR Iffah Azhar
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...