Monday, April 7, 2014

Pengedar Sah Shaklee di UIA Gombak

Assalamualaikum semua.

UIA atau nama penuhnya Universiti Islam Antarabangsa di Gombak merupakan universiti idaman Ummi masa sekolah menengah dulu. Tapi, apakan daya. Allah tidak mengizinkian Ummi sambung belajar di UIA Gombak tetapi takdirNya Ummi mendapat segulung ijazah dari sebuah universiti di timur tengah. Apa-apa pun, syukur Alhamdulillah.



Tidak disangka-sangka, zauj Ummi pula sambung buat masters di UIA Gombak. Wah, dapatlah tumpang sekaki kat sini. Kalau rindu-rindu, bolehlah datang menjenguk UIA universtti idamanku itu. Supaya mudah untuk ulang-alik, kini Ummi tinggal berdekatan dengan UIA Gombak dan zauj hari-hari ke sana untuk ke kelas mahupun library.

Oleh itu, jika adik-adik, kakak-kakak, abang-abang yang belajar di UIA Gombak dan ingin memesan Shaklee, boleh dapatkan pesanan dari Ummi ya. InsyaAllah Ummi ataupun zauj Ummi akan hantar pesanan Shaklee kalian terus ke mahallah, ataupun boleh janji di mana-mana yang berdekatan. Kos penghantaran adalah percuma dan boleh “COD” atau Cash on Delivery. Bila hantar pesanan Shaklee sendiri nanti lagi senang Ummi nak konsultasi dan beri cara pengambilan vitamin dan sebagainya kan?

Testimoni dan follow-up dengan Student


Seorang pelajar universiti mengambil vitamin C Shaklee 
untuk meningkatkan kesihatannya ketika belajar


Ummi dulu seorang pelajar juga. Ummi memahami bagi mereka-mereka yang sering kepenatan, stress, tidak cukup makan, kurang tidur dan sebagainya. Namun begitu, untuk mengekalkan prestasi, seorang pelajar harus menjaga kesihatannya, ye kan? Lagipun, Islam menitikberatkan penjagaan kesihatan diri demi menjaga prestasi harian kita. Ummi percaya vitamin semulajadi Shaklee yang dijamin halal dan selamat ini dapat membantu meningkatkan kesihatan pelajar-pelajar, terutama pelajar di UIA Gombak.


Antara vitamin Shaklee/produk Shaklee/set Shaklee yang sesuai untuk pelajar:

~ Set Migrain
~ Set Gastrik
~ ESP
~ Nutriferon
~ Carotomax
~ GetClean Water Filter


Nak buat pesanan atau tanya tentang produk Shaklee, boleh hubungi Ummi terus ya. Hurm, tak perlulah panggil Ummi pula, hah! Panggil (kak) Iffah ataupun (kak) ngah pun boleh, macam adik yang dalam gambar tu panggil.  Jika ada adik-adik lelaki atau abang-abang UIA segan nak hubungi Ummi, boleh saja hubungi terus zauj Ummi ye.

iReach Iffah Azhar
SID #929407
SMS/WA: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com

Zauj; Abdul Ghofur
IRKSH, UIA Gombak
SMS/Call: +6018 3525 902
Email: ghofursmile87@gmail.com



"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...