Tuesday, April 8, 2014

Pengedar Sah Shaklee anda di area Gombak

Assalamualaikum semua.

Di zaman kecanggihan teknologi ni, ramai yang suka membeli-belah barangan secara online; baik baju, barangan aksesori mahupun vitamin dan produk kesihatan. Namun begitu, ramai juga yang lebih selesa untuk membeli secara offline iaitu pergi ke kedai untuk memilih barang yang dibeli sendiri.

Anda lebih selesa jika membeli dan membayar setelah mendapat barang? Anda pula tinggal di kawasan Gombak dan sekitarnya dan ingin membeli produk dan vitamin semulajadi Shaklee? Anda ingin pesanan Shaklee anda pegang dulu ditangan baru bayar?

Berita baik buat penghuni Gombak dan area sekitar dan berdekatan. Ummi; pengedar Shaklee anda yang sah ingin menawarkan servis “Cash on Delivery” bagi pesanan vitamin Shaklee bagi area Gombak dan sewaktu dengannya.

Kelebihan servis “Cash on Delivery” :-
  
     1)     Vitamin dan produk Shaklee sudah ada ditangan baru bayar.
     2)     Pesanan vitamin dan produk Shaklee anda akan sampai lebih awal berbanding jika anda meminta ia dipos.
     3)     Boleh kita jumpa dan bagi face-to-face consultation.
     4)     Penghantaran percuma bagi area Gombak, Giant Batu Caves dan petronas Taman Melati. Kalau area sebelah2 tu, boleh COD, tetapi caj sikit la ye, dan semestinya lebih murah dari pos.




Cara untuk mendapatkan servis Cash on Delivery untuk produk dan vitamin semulajadi Shaklee bagi kawasan Gombak dan sekitarnya:

Pertama: Hubungi Ummi, tentukan produk yang ingin dipesan.
Kedua: tentukan tempat dan masa untuk bertemu.
InsyaAllah Ummi akan hantar pesanan Shaklee anda dengan segera!!

Haa, kepada penduduk area Gombak, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan service COD barangan Shaklee anda ok! Hubungi Ummi di:

Iffah Azhar, SID #929407
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...