Monday, April 7, 2014

Set Kurus Bajet Shaklee; mari kurus dengan selamat, duit poket pun jimat!!

Assalamualaikum semua,

Memiliki berat badan yang ideal merupakan idamana setiap orang. Tubuh yang kurus dan sihat memberi manfaat yang banyak; selain tampil lebih cantik, seseorang merasa lebih sihat, lebih aktif, lebih produktif, lebih konfiden sehingga boleh menjadi seorang Muslim proaktif yang hebat! insyaAllah. Shaklee menawarkan Set Kurus Bajet Shaklee; jimat, selamat dan efektif



Set kurus bajet Shaklee ini dapat membantu anda untuk mendapatkan berat badan ideal tanpa mengeluarkan modal yang tinggi, set kurus ini terdiri daripada Lecithin dan Alfalfa Complex Shaklee


Lecithin Shaklee:

  • Sangat terkenal dalam membantu proses pelangsingan kerana ianya bertindak untuk memecahkan lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami masalah obesiti. Pengambilan lecithin setiap hari dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, membantu mengelmusikan lemak dan memetabolismekan lemak, menurunkan kolesterol & trigliserid dalam tubuh.
  • Antara bonus lain yang akan anda dapat sekiranya setia dengan pengambilan 4000mg Lecithin sehari ialah menghasilkan rambut yang sihat cantik berkilat, kulit yang lembut gebu, dan mencegah eczema.
  • Bonus lagi untuk ibu menyusu yang mengambil Lecithin selain menguruskan badan ialah dapat menghalang berlakunya 'clogged duct' . ' Clogged duct' akan membawa kepada masalah mastitis iaitu bengkak susu.



Alfalfa Complex Shaklee :


  • Merawat masalah sembelit
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Mencuci usus bagi menyahkan toksik dari badan
  • Membantu melengkapkan zat & nutrien dalam pemakanan seseorang.
  • Membuang angin dari badan.


Rumusan untuk turun berat badan dengan set kurus bajet Shaklee ini ialah:-

     1.     Disiplin dalam pengambilan kalori; hanya 1200-1500kcal sahaja setiap hari.
     2.     Disiplin dalam melakukan senaman; sekurang-kurangnya 3x seminggu. Jika malas atau tidak sempat bersenam, ambillah alternative menaiki tangga daripada menaiki lif, berjalan dengan pantas, dan parkinglah agak jauh dari pintu masuk (ofis/dewan kuliah/shopping mall dll).
     3.     Minum air tapis sekurang-kurangnya 3 liter air. Air yang mencukupi bukan sahaja membantu mengangkut lemak dan toksid keluar dari badan, tetapi ia dapat mengekalkan tahap metabolism tubuh yang tinggi.

Set kurus bajet Shaklee ini sangat sesuai untuk mereka yang ingin kurus, tubuh yang sihat dan ingin jimat duit poket. Apabila anda mengambil set kurus bajet ini, anda harus ikuti tiga rumusan di atas untuk mendapatkan tubuh yang lebih sihat dan berat badan yang lebih ideal.

Hubungi Ummi untuk pesanan Set Kurus Bajet Shaklee anda sekarang!!

iReach Iffah Azhar
SID #929407
SMS/WA: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com


"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...