Monday, April 14, 2014

|TESTIMONI| Kurangkan simptom kolestrol tinggi dalam tubuh


Assalamualaikum semua.

Bulan lepas ada kawan Ummi mengadu cik abe dia ada benjolan2 lemak pada tangan. Besar benjolan tu, dalam 6cm!! Doktor kata lipoma. Mana lah Ummi tau lipoma tu apa. Tanya “doktor google”, dia kata lapisan lemak timbul pada kulit. Hurmm.. Then kawan tu follow-up kata dah buat bloodtest, kolestrol tinggi. Nahh!!!


Dia ada tanya kalau2 vitamin semulajadi Shaklee boleh bantu, sebab katanya doktor suruh operate lipoma tu. Alahai, tak mo la operate kalau boleh kan?

So, Ummi cadangkan omega guard Shaklee. Memang omega-3 dalam omega guard ni sangat elok untuk menurunkan paras kolestrol.

Masa dia datang rumah untuk COD, tiba-tiba Ummi terfikir, "kenapa tidak detox dulu. Kemudian baru on omega guard?". Alhamdulillah kawan tu setuju untuk ambil dua-dua.

Alhamdulillah setelah beberapa minggu ambil omega guard, Ummi follow-up dia. Ini katanya...



Alhamdulillah, syukur sangat!!! Haa, siap kata consume omega guard Shaklee ni jadi kurang lapar? So, sangat sesuai lah untuk mereka yang ingin kurus!! Hihi


Siapa yang ada kolestrol tinggi tu, ambillah langkah-langkah berjaga-jaga. Masalah kolestrol tinggi ni bukan masalah kecil, ia boleh meragut nyawa kita dengan risiko sakit jantung, serangan strok dan angina ahmar. Selain penjagaan pemakanan, Omega guard dan herb-lax Shaklee sangat bagus untuk menurunkan dan mengawal paras kolestrol yang tinggi.

Untuk pesanan vitamin semulajadi Shaklee untuk mengawal dan menurunkan paras kolestrol, sila hubungi Ummi sekarang!!

Iffah Azhar, SID #929407
SMS/WA: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...