Monday, April 14, 2014

Bagaimana Mighty 3 Gems membantu ibu menyusu berpuasa penuh tenaga?


Assalamualaikum breastfeeding mommies.

Sepertimana Ummi telah kongsikan tips berpuasa untuk ibu menyusu, entri kali ini Ummi ingin menerangkan bagaimana Set Mighty 3 Gems dapat membantu ibu menyusu menyelusuri hari-hari berpuasanya, tak kiralah berpuasa di bulan Ramadhan, atau berpuasa sunat mahupun puasa ganti.


Set Mighty 3 Gems terdiri daripada 3 produk minuman berkhasiat tinggi dari Shaklee iaitu ESP (soya protein), Meal Shakes dan Performance Drink.

Energizing Soy Protein

Atau sangat dikenali dengan ESP Shaklee merupakan minuman kacang soya yang sangat berkhasiat. ESP diperbuat daripada kacang soya berkualiti tinggi, rendah glisemik, tiada kolestrol, rendah lemak dan tanpa laktosa. Bagaimana ESP dapat membantu ibu menyusu berpuasa dengan lebih sihat?

  • ESP membekalkan protein berkualiti yang dapat menyihatkan sel-sel dalam tubuh. Sel yang sihat akan menjana tubuh yang sihat.
  • ESP membekalkan keperluan protein yang diperlukan ibu menyusu untuk penghasilan air susu ibu.
  • ESP memberi tenaga berpanjangan (energized soy protein)
  • ESP membantu memekatkan air susu ibu
  • ESP ialah minuman rendah glisemik, ia menyebabkan ibu menyusu berasa kenyang lebih lama.


Meal Shakes Shaklee

MealShakes merupakan minuman multivitamin sihat yang membekalkan 19 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh kita. Bagaimana Meal Shakes Shaklee dapat membantu ibu menyusu berpuasa dengan lebih bertenaga?

  • Meal Shakes yang dapat memenuhi keperluan vitamin untuk tubuh dapat memberi “makanan” kepada sel-sel tubuh.
  • Vitamin di dalam Meal Shakes membantu organ dan system dalam tubuh berfungsi dengan lebih baik. Contoh saja vitamin B membantu menukarkan makanan (protein, karbohidrat dan lemak) kepada tenaga. Kekurangan vitamin B akan menyebabkan tubuh terpaksa bekerja sendiri untuk menukarkan makanan kepada tenaga sehingga menyebabkan tubuh menjadi cepat penat dan lesu.


Performance Drink Shaklee

Performance Shaklee merupakan minuman yang direka untuk para atlit, namun ia sangat sesuai diminum oleh kita-kita kerana minuman hidrasi ini tidak berkarbonat. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat Shaklee  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum. Bagaimana pula Performance Drink Shaklee dapat membantu ibu menyusu bertenaga berpuasa sepanjang hari?

  • Performance Drink dapat membantu mengurangkan kehilangan bendalir dengan lebih cepat demi untuk meningkatkan hidrasi
  • Performance juga memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk  kalsium dan magnesium
  • Performance memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.


Begitu banyak khasiat minuman berkualiti yang terdapat dalam set mighty 3 gems ni kan, terutama untuk memberi tenaga dan meningkatkan kesihatan ibu menyusu sepanjang dia berpuasa. Tidak hairanlah kenapa ramai ibu menyusu mengambil set ini demi untuk mengekalkan tahap kesihatan optimum sepanjang puasa, badan sihat cergas, penghasilan susu pun tak drop!! Juga baca entri Tips Berpuasa untuk Ibu Menyusu


Berminat dengan Set Mighty 3 Gems untuk ibu menyusu berpuasa? 
Klik link di bawah untuk order
Order Set Mighty 3 Gems

Atau hubungi Ummi sekarang!!

iR Iffah Azhar; SID #929407
SMS/WA: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com
FB Page: Joys of Ummi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...