Sunday, April 13, 2014

10 soalan popular tentang NAK JADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum semua.

Anda ingin menjadi ahli Shaklee tetapi anda mempunyai beberapa persoalan tentang keahlian Shaklee. Anda boleh baca 10 soalan popular tentang NAK JADI AHLI SHAKLEE di bawah:-



1)  Macamana nak jadi ahli Shaklee?

Ada dua cara nak jadi ahli Shaklee; PERTAMA, walk-in ke mana-mana branch Shaklee dan isi borang n isikan di ruang “Sponsor Name|ID” : Iffah Mariyah Azhar|929407

ATAU Hubungi Ummi +6011-2802-5257 (sms/whatsApp) dan Ummi akan register anda secara online


2) Berapa yuran pendaftaran untuk jadi ahli Shaklee?

Yuran untuk pendaftaran ahli Shaklee ialah rm65 dan pos rm10SM/rm20SS


3) Ada option tak untuk mendaftar ahli Shaklee secara percuma?

Iya ada. Jika  anda membeli produk Shaklee sebanyak 200points (lebih kurang rm650), anda layak untuk mendaftar ahli Shaklee secara percuma


4) Berapa pula yuran tahunan?

TIADA yuran tahunan kerana membership adalah lifetime membership (keahlian seumur hidup).


5) Adakah keahlian saya akan diterminate jika saya tidak membeli produk Shaklee dalam masa yang panjang?

TIDAK!! Keahlian seumur hidup juga bermaksud tiada syarat "harus maintain pembelian setiap bulan" untuk mengelakkan ID diterminate. ID anda tidak akan diterminate!


6) Adakah saya perlu menjual (berbisnes) setelah mendaftar jadi ahli Shaklee?

TIDAK!! Menjadi ahli Shaklee tidak semestinya untuk berbisnes. Anda boleh saja mendaftar ahli Shaklee untuk makan sendiri sahaja. Namun, peluang berbisnes sudah terbuka apabila anda sudah mendaftar ahli.


7) Apakah kelebihan saya mendaftar menjadi ahli Shaklee?

Banyak kelebihan apabila anda mendaftar menjadi ahli Shaklee. Antaranya, dapat jimat sehingga 20% untuk harga produk-produk Shaklee, dapat menikmati bonus, dapat menikmati elaun “car convention”, dapat menikmati trip Italy atau umrah 6-star, dapat side income sehingga 6 angka dan banyak lagi insyaAllah!!

8) Bolehkan saya menjalankan bisnes Shaklee tetapi saya tiada asas bisnes, apalagi bab2 IT ni

Jangan risau, setelah anda join ahli Shaklee di bawah grup kami, anda akan mendapat bimbingan  cara berbisnes, cara berblogging, cara tarik dan layan kastemer dan banyak lagi. Semua ini anda akan dapat secara percuma tau!!


9) Adakah perlu saya mencari orang dibawah saya (head hunting)?

Bisnes Shaklee bukanlah bisnes head-hunting. Seperti produk2 lain, Shaklee mengutamakan sales dan after-sell service.


10) Adakah bisnes Shaklee ini adalah skim cepat kaya.

Haha. Ramai yang fikir bisnes MLM adalah bisnes skim cepat kaya. Dalam Shaklee, tiada istilah cepat kaya tanpa usaha yang jitu, semangat yang tidak pernah luntur, sentiasa bermotivasi, dan tidak mengenal erti putus asa.

DAN SOALAN BONUS!!!

11) Berapa bonus yang boleh saya dapat kalau saya jadi ahli Shaklee?

Berapa bonus itu tergantung pada usaha anda. The more you sell, the more you get. Kalau untuk makan sendiri pun boleh dapat bonus tau. Cuba baca di sini --> Cara buat duit dengan Menjadi Ahli Shaklee



Ini soalan lazim tentang NAK JADI AHLI SHAKLEE. Jika anda mempunyai sebarang soalan tentang nak jadi ahli Shaklee, boleh hubungi Ummi terus di:

Iffah Azhar, SID #929407
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com



"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...