Tuesday, April 15, 2014

Produk Shaklee Mahalnyaaa!!!

Assalamualaikum para pencinta kesihatan.

Anda kemungkinan sedang mencari produk kesihatan dan mendapati produk Shaklee mahal!!

Jom kita lihat? Multivitamin Vita-Lea Shaklee sebotol dah harga RM88.75. Mahal kot!! Tapi tunggu dulu!! Sebotol Vita-lea boleh tahan 4 bulan. So, sebulan hanya RM22 sahaja. Sehari pula? Hanya 70 sen sehari!!


Mari kita tengok Vita-C Plus Shaklee pula.. sebotol harganya RM92.50, boleh tahan 6 bulan. So, sehari hanya 50 sen sahaja lebih sikit sahaja!! Sebiji vita-C Shaklee tu kandungannya ibarat 7.5 biji oren Sunkist. 50 sen = 7.5 biji Sunkist? Murah ke mahal…

Jika kita bandingkan harga untuk sehari makan vitamin-vitamin Shaklee dengan khasiat yang akan dia berikan pada tubuh kita, sesungguhnya vitamin Shaklee tidak mahal dan sebenarnya ia mampu milik

Kalau dibandingkan pula dengan produk kesihatan lain, harga vitamin Shaklee tidak jauh beza dengan suplemen jenama lain, sedangkan vitamin dan suplemen Shaklee adalah vitamin 100% semulajadi dan dijamin halal. Vitamin lain di pasaran banyaknya sintetik.

Selain itu,nilai membeli vitamin Shaklee ialah pada "after-sell service" atau konsultasi yang anda terima. Jika anda membeli vitamin atau suplemen jenama lain di farmasi atau guardian, tiada siapa yang akan guide anda cara  pengambilan vitamin dan tips-tips kesihatan lainnya!!

Nahh, sekilas pandang, vitamin Shaklee memang mahal. Tetapi lihatlah nilai sebiji vitaminnya, nilai kualiti produknya, nilai konsultasi yang anda dapat, memang membeli vitamin Shaklee ni berbaloi-baloi!!!

Anda tidak mendapat konsultasi dari distributor setelah membeli produk Shaklee? Bijaklah membeli dari distributor yang berilmu dan menawarkan konsultasi percuma.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...