Monday, February 10, 2014

Jangan menyesal jadi ahli Shaklee!!

Assalamualaikum para pembaca semua.

Menjadi ahli Shaklee sudah menjadi begitu mudah sekarang. Dengan hanya bermodalkan serendah rm65, anda sudah dapat menjadi ahli dan layak untuk memulakan bisnes jika anda mahu. Malah, ada juga yang menawarkan menjadi ahli secara percuma tuu. TAPI TUNGGU DULU!!


Ummi tidak mahu anda menyesal bergabung dengan Shaklee tetapi bukan di bawah jaringan yang padu. Jika anda benar-benar ingin join Shaklee untuk berbisnes, anda haruslah selidiki group yang bakal anda bergabung. Jangan jadi seperti mereka-mereka yang menyesal tak ke sudah kerana bergabung dengan grup yang salah. Klik di sini untuk mengetahui apakah akibatnya jika anda bergabung Shaklee di bawah kumpulan yang salah.

Jadi, apa yang grup Jutawan Infinity dapat tawarkan? Ummi cerita kisah Ummi lah ye. Bulan Februari baru seminggu tetapi sudah empat kali seminar (yang dijalankan secara online) berlangsung. Seminar-seminar ini bertujuan untuk memberi tunjuk ajar bisnes Shaklee dengan betul dan berkesan. Nak tahu berapa harga setiap seminar ni? Percuma.. Iya, semua webinar di bawah grup kami adalah PERCUMA!!

Selain itu, program-program seperti Master Celebration, Jom Hebat dan lain-lain perkumpulan sangat-sangat memberi inspirasi dan motivasi untuk kita berjaya. Ingat kata-kata mentor Ummi, “setiap manusia itu diberi peluang yang sama, semua orang layak untuk berjaya!”

Dan juga, Ummi sentiasa mendapat sokongan padu daripada rakan-rakan grup Infinty yang gojes dan langsung tidak tamak atau kedekut; dari apa jua segi seperti kedekut ilmu, tamak kekayaan dan sebagainya. Ingat, kita nak berjaya bersama-sama bukan sorang-sorang!!

Secara ringkas, jika anda bergabung dengan kami, antara kelebihannya ialah:-


  • Mendapat tunjuk ajar mentor untuk langkah-langkah berbisnes dalam Shaklee.
  • Mendapat tunjuk ajar marketing strategies, online business dan lain-lain.
  • Seminar-seminar yang memberi inspirasi dan motivasi, berkongsi RAHSIA KEJAYAAN agar kita lebih bersemangat untuk berjaya.
  • Saling bantu-membantu, berkongsi ilmu dan mendapat sokongan padu dari sesama ahli dalam grup Jutawan Infinty.

Dan semua ini adalah secara percuma. Yup, ulang lagi sekali.. PERCUMA, dengan syarat kena join grup kami lah! Kami ahli Infinity memang dah macam adik-beradik, saling support antara satu sama lain. Dan jangan terkejut jika ahli grup kami bukan sahaja bertapak di Malaysia tetapi serata dunia termasuklah Qatar, Dubai, Mesir, Netherland dan lain-lain lagi.


Hurm, masih teragak-agak? Hubungi Ummi segera, PM atau whatsApp langsung ke Ummi untuk maklumat lebih lanjut.

SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail,com
FB Page: Joys of Ummi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...