Tuesday, February 11, 2014

Perlukah menjadi ahli Shaklee? 4 kebaikan utama menjadi ahli Shaklee


Assalamualaikum para pembaca.

Shaklee sudah menjadi fenomena di kala ini dan boleh dikatakan telahpun terjadi "tsunami Shaklee" di Malaysia. Barangkali anda juga salah satu peminat Shaklee tetapi anda hanya membeli dari pengedar Shaklee tanpa tercuit hati ingin menjadi ahli Shaklee. "Hurm, nak makan sendiri jerk, watpe nak jadi ahli dah"


Sebagai seorang yang sudah menjadi ahli Shaklee, Ummi ingin senaraikan 4 manfaat utama bergabung dengan Shaklee:

1) Anda akan dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli, iaitu 12%-20% berbanding dengan harga jualan bukan ahli. Hurm, kat situ pun anda dah dapat jimat banyak

2) Anda dapat membeli sendiri secara online di www.shaklee2u.com.my. Hanya perlu klik dan ikuti beberapa langkah, dan.. SIAP. Barang anda akan sampai di depan pintu rumah anda antara 1-4 hari bekerja. Mudah bukan? Setiap order akan disertakan dengan SMS update consigment note dan anda boleh track sendiri barang sudah sampai mana. Tidaklah anda tertanya-tanya kenapa barang belum sampai gitu...

3) Jika pembelian anda mencukupi point, anda layak untuk menerima bonus $$ yang akan masuk terus ke akaun bank anda. Best kan? Bonus akan masuk pada pertengahan bulan. Di kala wang gaji bulan lepas dah habis dipakai, ada pula wang sampingan masuk pertengahan bulan dari Shaklee, pasti syokk!!

4) Jika anda berminat untuk menjana pendapatan (secara sampingan ataupun secara fulltime), anda akan dapat kelebihan bimbingan padu dari grup Jutawan Infinty jika anda bergabung dengan kami. Untuk info lebih lanjut, boleh baca entri ini.

"Saya beli produk Shaklee pun nak makan sendiri jerk, beli pun dengan member, so dapat harga ahli". Iya betul, dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli adalah satu kebaikan, tetapi anda rugi dan tidak dapat menikmati point no. 2 dan no. 3.

Dengan bermodalkan RM65, atau menjadi ahli Shaklee secara percuma, anda layak menikmati keempat-empat manfaat di atas. Jadi apa tunggu lagi. Sertai kami grup Jutawan Infinity untuk mendapat manfaat yang lebih mantap, sokongan serta bimbingan yang padu, baik dari segi "produk knowledge, bimbingan online marketing, support di kalangan ahli dan sebagainya.

Hubungi Ummi segera untuk menjadi ahli Shaklee (Iffah Azhar, SID: 929407)

SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail,com
FB Page: \Joys of Ummi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...