Monday, February 10, 2014

Akibat mendaftar ahli Shaklee di bawah kumpulan yang salah

Anda ingin memulakan bisnes Shaklee tetapi ragu-ragu untuk memilih di bawah kumpulan mana yang harus anda mendaftar? Ingat,  mendaftar di bawah kumpulan yang salah akan menyebabkan anda menyesal tak sudah kerana anda tidak mampu untuk berjaya sepertimana cita-cita anda bergabung dengan Shaklee.  Pilihan di tangan anda!!

Jika anda benar-benar ingin menjalankan perniagaan Shaklee dan anda benar-benar ingin Berjaya, ada beberapa factor yang perlu anda ambil peduli untuk memastikan anda tidak mendaftar di bawah grup yang salah. Di bawah ini Ummi senaraikan antara akibat-akibat jika anda tersalah mendaftar di bawah kumpulan yang salah:

Tiada bimbingan cara-cara memulakan perniagaan Shaklee
Selalunya perkara sebegini terjadi sekiranya anda hanya terus ke mana-mana cawangan Shaklee dan ditawarkan oleh 'penunggu' untuk anda menjadi ahli dibawahnya. Mereka-mereka menjadi 'penunggu' di cawangan untuk memerangkap mangsa-mangsa seperti anda sekiranya anda tidak berhati-hati. Setelah berjaya memerangkap anda untuk menjadi ahli dibawahnya, 'penunggu' tersebut akan hilang tanpa berita dan tidak dapat dihubungi lagi. Alangkah ruginya sekiranya anda benar-benar serius untuk menjalankan perniagaan Shaklee tetapi orang yang sepatutnya membimbing anda hilang tanpa berita.

Sekiranya anda membuat keputusan untuk walk in di mana-mana cawangan untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee, anda boleh menggunakan ID Ummi iaitu 929407 (Iffah Azhar) sebagai penaja anda. Setelah membuat pendaftaran, sila maklumkan kepada Ummi melalui WhatsApp, SMS, Call atau Email seperti yang tertera dibawah. Ummi akan memastikan supaya anda dibimbing sebaik mungkin 24 jam sehari dari segi ilmu produk, ilmu pemasaran internet serta pelbagai RAHSIA kejayaan online business / online marketing. TIADA KUMPULAN LAIN yang seumpama kami yang menjalankan perniagaan yang sangat mudah dan berkesan.

Selain itu, ada juga yang menawarkan keahlian secara percuma seperti di pasar malam dan sebagainya. Keahlian secara percuma adalah sangat tidak bernilai jika akhirnya anda ditinggalkan secara terkontang-kanting berusaha menjalankan perniagaan Shaklee sendiri.

MLM fesyen lama (old fashion)
MLM fesyen lama selalunya memujuk ahlinya membayar ribuan ringgit, menerima stok berpuluh kotak, dan terus menerus memujuk orang lain untuk menyertainya tanpa diberi ilmu mengenai kebaikan produk dan cara untuk memasarkan produk tersebut. MLM sebegini selalunya tidak mampu bertahan lama kerana stok yang terbengkalai sehingga tamat tarikh luput dan tidak dapat dijual.

Kumpulan kami sangat mementingkan ilmu pengetahuan mengenai produk dan bukan semata-mata tertumpu mencari ahli baru. Maka tidak hairan lah ramai yang berurusan dengan kami menganggap kami seperti seorang doktor, ahli farmasi atau pakar kesihatan  kerana penerangan yang diberikan sangat jelas dan bukan semata mata hanya menjual vitamin.
  
Tiada pendedahan mengenai pemasaran secara atas talian (online marketing)
Sekiranya anda tersilap langkah memilih kumpulan yang salah, mungkin anda akan menghadapi masalah untuk mengembangkan perniagaan anda. Bisnes bersama kumpulan kami amat mudah. Tiada istilah keluar malam sehingga awal pagi meninggalkan anak-anak yang sedang tidur semata-mata untuk coaching, mentoring atau business meeting. Segala galanya dilakukan secara online.

Lingkungan sasaran perniagaan tidak hanya terbatas di Malaysia sahaja, malah seluruh dunia. Jangan terkejut sekiranya ada diantara ahli kumpulan kami berjaya meluaskan pasaran di Qatar, Jepun, Dubai, Netherland dan lain-lain lagi. Daftar jadi ahli Shaklee dengan kumpulan kami segera, saya akan beri panduan dari A-Z untuk maju dalam bisnes Shaklee bersama kami.

Kumpulan sokongan yang tidak mantap.
Menjadi ahli Shaklee di kumpulan yang tidak mantap akan menyebabkan anda berasa keseorangan,tiada hala tuju dan sangat sukar untuk memasarkan produk anda. Perkara begitu tidak terjadi sekiranya anda menjadi ahli Shaklee bersama kami di mana kumpulan besar kami diterajui oleh 5 orang Master Coordinator (pangkat tertinggi dalam Shaklee) yang sentiasa cekal hati, sabar dalam membantu sesiapa sahaja yang inginkan bantuan.

Akhir kata, sekiranya anda menjadi ahli Shaklee bersama kami, anda akan dibimbing untuk menjadi 'PENYELESAI MASALAH' dan bukan 'PENJUAL VITAMIN'...

Ingin tahu lebih lanjut mengenainya? Hanya sekiranya anda menjadi ahli Shaklee bersama kumpulan kami.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk menjana pendapatan pasif 3,4,5 dan tidak mustahil 6 angka setiap bulan dalam masa yang singkat. Percayalah hanya dengan bermodalkan sebuah komputer bersama talian internet di rumah, sebuah smartphone (optional) dan RM75 / RM 85 anda mampu mencapai pendapatan pasif 4 angka seawal bulan pertama anda mendaftar.

Ambil tindakan segera dengan menghubungi Ummi, Iffah Azhar (Shaklee ID: 929407) untuk mendaftar keahlian Shaklee dan menuju puncak, keluar dari zon selesa bersama-sama kumpulan kami.
Iffah Azhar @ Ummi Abida (SID #929407)
Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail,com


dipetik dan diubahsuai dari: Captvitamin.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...