Sunday, January 5, 2014

Amalkan set menyusu Shaklee, suami pula yang makin bertambah sayang? Ohoi!!



Assalamualaikum mommies semua.

“ya Allah, tak sangka saya ambil set menyusu Shaklee ni untuk menambahkan susu badan, ade plak orang tegur makin bertambah sayang , syoknyerr!!” ~Pn Aya, Selangor


Haa, itulah khasiat vitamin semulajadi, kita ambil vitamin untuk tujuan lain, dapat bonus lagi dengan “kesan sampingan” yang sangat best. Macamana boleh suplemen untuk tambahkan susu badan, suami pula yang bertambah sayang?

Mana tak nya, set menyusu Shaklee terdiri daripada ESP, alfalfa, vitalea, b-complex, vitamin C dan tambahan ostematrix. Jom tengok keistimewaan gabungan vitamin-vitamin ini.

ESP yang berfungsi sebagai milkbooster; dapat membantu mempercepat penghasilan susu badan, juga dapat memberi tenaga kepada ibu yang menyusu. Selain itu, khasiat protein berkualiti dalam ESP dapat merawat kulit wajah dan menjadikan kulit wajah lebih cerah dan gebu.

Vitamin C pula yang berfungsi sebagai penguat imunisasi juga dapat merawat kulit wajah kerana ia juga mengandungi kolagen. Walaupun kandungan kolagen dalam vitamin C Shaklee tidak setinggi produk kolagen sebenar, ia tetap dapat membantu merawat kulit wajah yang bermasalah seperti kulit kering, jerawat dan sebagainya.

Alfalfa? Merupakan raja segala herba juga berfungsi sebagai milkbooster; membantu mempercepat penghasilan susu. Selain itu, ia berfungsi sebagai “kacip Fatimah” dan dapat membantu merapatkan lagi hubungan isteri dan suami. Best kan, best kan?

Gabungan vitalea, b-complex, vitamin C dan ESP dapat memberi tenaga tambahan kepada ibu yang menyusu. Sudah penat sehari ibu menyusu melayan anak, insyaAllah dengan amalan suplemen, ibu ini tetap dapat melayan sang suaminya dengan penuh kasih sayang.

Wajah yang berseri-seri, kesihatan miss V terjaga, sang isteri sentiasa bertenaga, suami mana yang tak bertambah sayang.  Anak pula dapat menyusu sepenuhnya. Alhamdulillah!!

Nak dapatkan set menyusu Shaklee disertakan konsultasi dan step-by-step tips menambahkan air susu ibu? 


Dapatkan set menyusu Shaklee dari Ummi dan anda layak menerima kelebihan-kelebihan di atas.

SMS/whatsApp: +6011-2802-5257
atau email: imariza87@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...