Wednesday, December 17, 2014

Masalah Sakit Sendi Boleh Di Atasi Tanpa Ubat Tahan Sakit yang Ada Kesan Sampingan

Assalamualaikum semua,

Masalah sakit sendi ni kata mama Ummi, bakal menyerang hampir semua orang. Dan paling sadis, masalah sakit sendi ini tiada ubat yang dapat menyembuhkan 100%. Rasa sayu bila dengar mama mengadu sakit-sakit sendi di tangan, susah nak menulis, susah nak berkebun seperti biasa. Mama kata “wear and tear”. Huhu.

Semalam pula ada customer SMS tanya tentang masalah sakit sendi. Untuk ibunya juga di kampung. Dari lutut naik ke pinggang sakitnya. Jadinya, nak bangun pun susah, nak jalan pun terhinjut-hinjut.

Kelmarin pula, ada teman mama juga bercerita, satu ketika lututnya tiba-tiba sakit. Dari lutut naik ke pinggang. Nak naik tangga pun kena berpaut pada railing dan naik pakai satu kaki sahaja.

Allah! Bayangkan saja orang tersayang kita terpaksa mengalami kesakitan sendi ini.

Kebetulan, semalam Ummi terjumpa video ini. Memang macam kebetulan! Baiklah, Ummi share video ini untuk kebaikan bersama…


Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja .

Subhanallah, Allah Maha Kuasa. Dengan pengambilan zat vitamin dan mineral yang betul, masalah sakit sendi ini rupanya dapat di atasi dengan baik. Bak kata Puan Lydzar dalam video ni, dari melipat kain pun rasa sakit sendi, selepas mengamalkan set sendi ini, lari marathon teman Mr. Hubby dia pun boleh buat!

Bukannya nak harapkan mak ayah kita pergi ikut marathon, tetapi sekurang-kurangnya dapatlah mereka solat berdiri dengan sempurna seperti dulu kala. Dapat juga mak ayah kita yang ada masalah sakit sendi ni bergerak dengan lebih selesa, pergi menghadiri majlis kahwin anak kawan mereka dengan senyuman dan tanpa susah payah nak berjalan.

Sakit sendi mak ayah kita pun terjadi sebab masa kita kecil-kecil dulu, mereka dok dukung kita usung sana sini, angkat barang untuk kita, bekerja keras untuk kita. Semuanya untuk kita juga kan!

Rasanya elok juga kita hadiahkan Set Sendi Shaklee untuk mereka. Ukirkan senyuman untuk mereka, ringankan beban kesakitan sendi mereka. Barangkali kita tidak mampu untuk menemani mereka di rumah, tetapi dapat meringankan masalah kesihatan mereka.

Set Sendi Shaklee yang Selamat!

Set Sendi Shaklee yang diperbuat dari bahan semulajadi insyaAllah tidak memberi kesan sampingan buruk kepada tubuh dan organ-organ lain seperti buah pinggang dan sebagainya. Malah, ia sangat bagus untuk jantung, tulang, pengedaran darah dan lain-lain.

Advanced Joint Health Tablet
AJHT yang direka khas untuk kesihatan sendi dapat menyokong keselesaan sendi, memelihara tisu penyambung dengan sihat dan meningkatkan kesan kusyen antara tulang.

Omega Guard
Minyak ikan air laut dalam yang diproses secara teliti dapat mengurangkan keradangan apabila berlaku serangan sakit sendi. Omega Guard bertindak sebagai kusyen di antara tulang, mengelakkan tulang bergesel dan menyebabkan kesakitan sendi.

Ostematrix
Ostematrix ialah kalsium Shaklee yang dapat menguatkan ketumpatan jisim tulang, juga penting untuk kesihatan otot dan ligament yang menampung kedudukan tulang. Magnesium yang juga terdapat dalam Ostematrix ini membantu penyerapan zat kalsium ke dalam tulang kita.
masalah.sakit.sendi.lutut

Mak ayah pasti tersenyum apabila masalah sakit sendi mereka dapat di atasi tanpa risau kesan sampingan. Jom poskan Set Sendi Shaklee untuk mereka sekarang. Set Sendi Shaklee dapat dipesan dengan KLIK GAMBAR DI BAWAH


Hubungi Ummi untuk pesanan Set Sendi Shaklee yang hebat ini, dengan harga yang lebih murah!

Iffah Azhar @ Ummi Abida (SID #929407)
Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
SMS/WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



2 comments:

  1. kalau sakit susha nak buat kerjakan...

    ReplyDelete
  2. betul tu Suri, kalau dah sakit.. apa pun tak dapat nak buat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...