Wednesday, March 19, 2014

Bestnya Omega Guard Shaklee!! Memberi kebaikan kepada semua peringkat umur

Mungkin jika kita sebut Omega Guard Shaklee, ramai yang belum mengenali. Namun, jika kita sebut "DHA atau "EPA", ramai ibu-ibu sudah tahu akan kebaikannya untuk anak-anak mereka. Omega Guard Shaklee mengandungi DHA dan EPA yang tinggi sehingga ia bukan sahaja memberi kebaikan untuk kanak-kanak, tetapi ia bagus untuk semua peringkat umur


Apakah itu Omega Guard Shaklee?


Omega Guard merupakan suplemen Shaklee berasaskan minyak ikan yang mengandungi kebaikan omega-3 terbaik di pasaran. Minyak ikan Omega Guard diekstrak dari ikan laut dalam dan air sejuk (sardine, mackerel, berring dan anchovies) yang diproses melalui penyulingan ultratulen propietari 3 molekul. Omega Guard Shaklee dilengkapi dengan 7 jenis asid lemak omega-3 yang sangat bermanfaat kepada tubuh manusia termasuklah EPA, DHA dan ALA.






Kenapa Omega Guard Shaklee?
Omega-3 di dalam Omega Guard Shaklee tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksid, malah mengandungi 3 kali ganda lebih tumpat omega-3 berbanding minyak hati ikan.
Kaedah penyulingan ultratulen menghasilkan ekstrak omega-3 yang super tulen dan menyingkirkan bahan logam berbahaya seperti merkuri, cadmium, plumbum, arsenic dan lain-lain.

Satu kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega-3 DHA dan EPA.

Kebaikan Omega Guard untuk semua peringkat umur

Kanak-kanak
Omega Guard Shaklee merupakan antara beberapa produk Shaklee yang selamat dikonsumsi oleh kanak-kanak berusia setahun ke atas. 
Omega Guard mengandungi DHA dan EPA yang sangat membantu mengembangkan sel-sel otak dan menyambungkan neuron-neuron dalam perkembangan minda kanak-kanak

Selain itu, Omega-3 dalam Omega Guard dapat mengurangkan keradangan sekaligus membantu merawat kanak-kanak yang sering diserang batuk, selsema dan athma.


Remaja
Di samping kebaikannya membantu perkembangan minda, Omega Guard Shaklee dapat menguatkan dan memelihara memori, sekaligus membantu pelajar/remaja lebih fokus dalam pelajaran. 
Omega Guard juga membantu memelihara dan juga memberi kesihatan kepada mata.


Orang Dewasa
Wanita dan lelaki secara am dapat menikmati kebaikan Omega Guard Shaklee dari segi kesihatan jantung, mengawal kolestrol, memelihara memori, menguatkan imunisasi, mengawal tekanan darah dan lain-lain

Omega 3 juga telah terbukti membantu membakar lemak degil dalam badan sehingga membantu mereka yang ingin menguruskan berat badan mencapai berat ideal mereka.

Wanita Hamil
Dapat menyalurkan khasiat Omega 3; DHA dan EPA kepada bayi untuk mesihatan dan perkembangan si kecil dalam rahim secara optimum dan baik. Omega-3 juga dapat membantu mengurangkan risiko kanser payudara.

Lelaki
EPA yang berkualiti tinggi di dalam Omega Guard Shaklee dapat membantu mengurangkan risiko kanser prostat bagi kaum adam.

Warga Emas
Omega Guard Shaklee dapat membantu mengawal dan mengurangkan symptom-symptom penyakit kronik seperti sakit jantung, kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi dan lain-lain. EPA dapat membantu mencegah pembekuan darah, mengawal dan menyeimbangkan paras kolestrol, mengurangkan risiko diserang strok, mencegah saluran darah tersumbat dan banyak lagi kebaikna omega-3 Shaklee ini.  Omega Guard Shaklee yang tulen ini adalah selamat untuk buah pinggang secara am.

Selain itu, Omega Guard Shaklee sangat bagus untuk:-

 Mereka yang mengalami masalah athma
 Mereka yang mengalami masalah SLE (systemic lupus erymathosis)
 Mereka yang mengalami masalah sakit sendi/oatrithis  
 Mereka yang mengalami masalah insomia
 Membantu perkembangan positif bagi mereka yang ada autism, speech delay disorder dan ADHD.

Dapatlan minyak ikan terbaik di pasaran, Omega Guard sekarang!! Sila KLIK GAMBAR di bawah untuk membuat pesanan online





Atau, anda ingin penjimatan sehingga 20% untuk setiap pembelian produk Shaklee? Hubungi Ummi sekarang untuk mengetahui caranya!


Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
(Iffah Azhar, SID #929407)
SMS/WhatsApp: +6011-2802-5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



"jika anda kebetulan walk-in ke branch/HQ Shaklee dan membeli atau register ahli di bawah Ummi, sila contact Ummi selepas itu untuk mendapatkan konsultasi dan coaching secara percuma ya! Hak anda untuk mendapatkan konsultasi dari Ummi setelah membeli dengan ID Ummi. Syukran!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...