Sunday, November 2, 2014

Oh Megaa, the month’s promotion!

Assalamualaikum semua,

Promosi, diskaun, apa saja lah bahasanya, yang penting dapat harga murah dari biasa, dapat free gift/voucher/points.. Siapa nak tolak kan kalau dapat promosi macam ni? Lagi-lagi kalau memang kita pengguna setia, dapat kita stock-up. Ataupun baru pertama kali mahu cuba, dapatlah kita mencuba dengan potongan harga yang berpatutan.


Ada apa dengan November 2014 Promotion?


Ni la Ummi nak habaq mai. Meh rapat-rapat… November promotion untuk tahun ini ialah Omega Guard Shaklee!! Oh Megaaa, I loikee!!

Kenapa Ummi loike Omega Guard Shaklee?


Omega Guard Shaklee merupakan salah satu produk Shaklee yang Ummi paling sayang. Kira produk kesayangan lah. OmegaGuard Shaklee telah membantu Ummi menjalani kehidupan yang lebih baik selama Ummi mengamalkannya.

Dari bengkak dek kerana eczema, atau ulcer mulut naik nanah (blister) dek herpes, merah kulit terkena pancaran sinaran matahari dek masalah kulit, tidak sihat dek virus, OmegaGuard Shaklee lah peneman setia Ummi.

Bukan setakat itu, OmegaGuard Shaklee juga sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur. Bayi setahun ke atas, kanak-kanak, remaja, dewasa, warga emas, lelaki, perempuan, semuanya sesuai.

Bestnyaa Omega Guard Shaklee!!! Memberi Kebaikan kepada Semua Peringkat Umur ~


Si kenit bijak Asma alHusna dengan kak long nya Ummi bagi OmegaGuard kalau nak demam, batuk, selsema. Si kenit bijak tu belum dua tahun dah Alhamdulillah banyak perkataan dia boleh sebut, pandai mengira (malay and English), faham je apa orang kata/suruh, faham apa yang dia tonton di screen, BIJAK. Kak long nya pula nampak lebih fokus pada pelajaran semenjak amalkan OmegaGuard. Selsema batuk pun jarang sangat menyerang. Biiznillah Alhamdulillah!!!!

~ Set Kanak-kanak BIJAK Shaklee, Suplemen terbaik untuk kanak-kanak ~


Customer-customer Ummi pula mengamalkan OmegaGuard Shaklee untuk turunkan paras kolestrol, turunkan berat badan, kurangkan masalah kulit, bagi anak lebih tumpu pada pelajaran dan lain-lain.

Lagi kegunaan OmegaGuard Shaklee?


  • Anti-inflammatory activity; bengkak-bengkak, merah-merah kulit, arthritis, inflamasi pada kulit dan lain-lain.
  • Mencegah masalah penyakit kronik seperti sakit jantung, kolestrol, tekanan darah tinggi dan lain-lain.
  • Menguatkan imunisasi tubuh, juga dapat bantu melawan demam hay, bronchitis, athma, hepatitis, SLE.
  • Membantu perkembangan otak bayi dan kanak-kanak, membantu anak-anak lebih fokus pada pelajaran, dan menguatkan memori.
  • Membantu menurunkan berat badan.

 ~ OmegaGuard Shaklee bantu Pesakit Herpes ~

Bagaimana OmegaGuard sangat bagus untuk kesihatan?


OmegaGuard Shaklee diperbuat daripada minyak ikan (bukan minyak hati ikan) berkualiti tinggi dan diproses dengan teliti agar khasiatnya kekal dan mampu memberi kesihatan yang lebih baik kepada mereka yang mengamalkannya.

~ Apa beza Omega Guard Shaklee dengan minyak ikan lain di pasaran?? ~


Dilengkapi dengan 7 jenis asid lemak omega-3 termasuklah DHA, EPA dan ALA. Kebaikan omega-3 dalam OmegaGuard dapat dirasai kerana ketulenannya dan produk Shaklee sentiasa semulajadi, selamat dan HALAL.

November Promotion – Omega Guard Shaklee

Promosi 1;

  • Beli 6 Omega Guard Shaklee dan anda akan dapat 7 BOTOL!
  • BONUS, pendaftaran keahlian Shaklee PERCUMA, bagi mereka yang belum menjadi ahli.
  • BONUS, cashback rebate RM30++ akan masuk terus ke akaun bank anda pertengahan Desember 2014.
  • BONUS, anda akan dimasukkan ke dalam support group di mana anda akan pelbagai info tentang produk Shaklee termasuk cara pengambilan vitamin, tips-tips kesihatan, follow-up, dan lain-lain info.



Promotion 2;

Beli 2 botol Omega Guard Shaklee dan dapatkan 5% harga diskaun!!
Harga 2 botol Omega Guard Shaklee ialah RM272 tetapi anda hanya perlu membayar RM254.40 sahaja (harga pasaran), kalau harga ahli lagiii murah!



Jangan lepaskan peluang ini! Hubungi Ummi segera untuk mendapatkan promosi hebat Oh Megaa bulan ini. Jomsss!!

Iffah Azhar (SID #929407)
Pengedar Sah Shaklee Gombak, KL
SMS,WhatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com
Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak



2 comments:

  1. oh umi ada buat sale rupanya..semoga ada berminat ya sis umi :)

    ReplyDelete
  2. nak promo produk yang baik je Suri, nak sebarkan kebaikan. kalau kita dapat merasai kebaikan produk ni, kenapa kita tak share dengan orang kan??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...