Friday, July 18, 2014

Vivix sebagai ikhtiar penawar diabetes, strok dan penyakit kronik lainnya



Assalamualaikum semua,

Dua tiga hari lepas, grup whatsApp family besar Ummi digemparkan dengan berita Tok Ngah kami menghidapi diabetes pada tahap kritikal sehingga dia berkemungkinan terpaksa kehilangan sebelah kakinya. Sedih dan pilu mendengarnya, sehinggakan dia takut untuk makan dan tidur kerana takut apabila dia terjaga, kakinya sudah hilang!!


Kadang-kadang kita lupa, kesan yang menyedihkan apabila kita menghidap penyakit kronik seperti kejadian ini. Begitu juga dengan penyakit lain seperti strok, darah tinggi, sakit buah pinggang dan lainnya.

Memang dinasihatkan mencegah itu lebih baik dari merawat. Allahu Akbar! Siapa nak kehilangan kaki? Pasti tak mahu kan. Oleh itu, pemakanan memang wajib kita jaga, amalkan pemakanan yang sihat dan seimbang. Tambahan pula, kita juga harus tekankan gaya hidup yang sihat.

Namun begitu, jika anda sudahpun menghidapi penyakit diabetes, atau ahli keluarga/mak ayah yang terkena strok, dan anda ingin mencari penawar, Ummi syorkan Vivix Shaklee. Tamuan dalam Vivix Shaklee dapat bertindak jauh di dalam sel-sel badan kita secara terperinci. Vivix Shaklee membaiki sel tubuh yang dah rosak, malah menyihatkan organ, meningkatkan kesihatan hormone dan enzim sehingga tubuh kita kembali sihat dan dapat membantu merawat penyakit kronik tadi. Vivix adalah satu-satu produk kesihatan yang dapat bekerja pada tahap selular. Sangat hebat!
 

Nah, cuba baca testimony di bawah




Janganlah tunggu penyakit dah melarat baru nak cari penawar. Kata-kata yang kita pasti tak nak dengar seperti "kaki ni terpaksa dibuang kerana kudis tak boleh baik sendiri", kan? Carilah penawar terbaik yang diperbuat dari bahan semulajadi, berkualiti tinggi, dan insyaAllah biiznillah dapat membantu merawat penyakit ini.

JOM baca testimony ini pula:

Setiap usaha kita untuk sembuh akan dikira sebagai kebaikan oleh Allah. Best kan? Carilah penawar yang HALAL dan memberi kebaikan yang padu supaya kita atau orang tersayang kita dapat hidup lebih sihat.

Anda ingin penjimatan pembelian Vivix Shaklee sepanjang bulan Julai ini? Cepat cepat hubungi Ummi sekarang! Promosi Vivix Shaklee hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Hubungi Ummi seperti di bawah OK!

iR Iffah Azhar, SID #929407
whatsApp: +6011 2802 5257
Email: imariza87@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...