Thursday, May 8, 2014

Bisnes Shaklee – multi-investment untuk saya dan anda.


Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah masih diberi peluang oleh Allah untuk mengendeng-ngendeng dengan mama tersayang. Semalam borak-borak dengan dia lagi, cerita-cerita tentang vitamin Shaklee mana yang Ummi makan. Dia pun cakap, eloklah ambil vitamin Shaklee ni untuk pelaburan kesihatan kita. Hurmm, betul sangat dah tu.


Zaman sekarang ni tak macam dulu, kita terus-menerus diserang virus, kuman, jangkitan, toksin, radikal bebas dari pelbagai penjuru. Tambahan pula, pemakanan yang tidak begitu sihat; makanan diproses, haiwan yang disuntik, sayuran dan buahan yang digenetikkan, semua ini menyebabkan tubuh kita lemah, lembik, tidak kebal dan mudah dijangkiti penyakit dan jatuh sakit.

Tambahan pula, Ummi memang ditakdirkan Allah berpenyakit, badan ini tidak kuat dibandingkan dengan orang lain. memang tidak sewajarnya kita membandingkan diri dengan orang, namun dalam keadaan begini, Ummi harus sedar bahawa Ummi harus melabur lebih dan menjaga lebih dalam bab kesihatan berbanding orang lain.


Sebagai mana pengetahuan umum, Shaklee menawarkan produk kesihatan berasaskan dan bersumberkan bahan semulajadi. Oleh sebab itu Ummi sangat jatuh cinta padanya. Nak nak pula, produk Shaklee memang serasi dengan tubuh badan dan imuniti tubuh Ummi. Rasanya, ramai juga yang serasi dengan Shaklee ni kan? Syukur Alhamdulillah.

Oleh itu, memang sangat sesuai lah Ummi melabur sedikit wang untuk memastikan kesihatan yang optimum berpanjangan. Apa gunanya ada banyak duit tetapi sering sakit, sering ambil MC, sering masuk keluar hospital, padahal perkara-perkara sebegini boleh dielakkan dan diatasi. Pepatah fames berbunyi “mencegah lebih baik dari merawat”.



Selain itu, investment atau pelaburan dalam Shaklee ini boleh dikembangkan juga kepada $$$. Haa, ni part yang ramai nak baca kan? Hihi. Dah ramai yang masuk ke dalam bisnes Shaklee dan menjana pendapatan sambilan 4-5 angka. Dan nak tahu.. ramai master-master Shaklee ni muda-muda belaka, dan depa ni dah pencen awal! Pencen awal lah kalau dah mencecah 5 angka masuk akaun setiap bulan kan?

Lagi… lagi… investment dengan Shaklee ni banyak jenis. Ni eksklusif untuk yang ingin serius berbisnes dengan Shaklee dalam grup Ummi. Rahsia kejayaan dikongsi, bukan dengan cara memaksa, memujuk, menipu supaya orang beli produk kita, tetapi meminta, merintih memohon, mengadu kepada Sang Pemberi Rezeki supaya dapat customer yang best-best, sales puluh-puluh ribu GUV sebulan… solat dhuha, solat tahajud, solat taubat, beri.. beri.. beri…. Kalkulator 1-1=100 sering kami diingatkan oleh masters. Pelaburan akhirat ini lah penyebab hati sentiasa tenang, dan $$$ pun laju je masuk.



Bukan calang-calang investment dapat dari menjadi ahli Shaklee ni, dah jadi macam multi-investment pula. Kesihatan terjaga berpanjangan, pelaburan akhirat juga dijaga, income $$$ pun dapat, komplit!!! Jadi, jika kita seorang pengguna Muslim yang bijak, pasti kita dapat memilih mana yang terbaik; beli vitamin/suplemen dari farmasi… hujung bulan habis stok beli lagi atauu beli vitamin/suplemen Shaklee.. dapat konsultasi, dapat produk dari bahan semulajadi, dapat investasi warna-warni. Pilihan di tangan kita sendiri!

Jika anda juga berminat ingin melabur wang dalam Shaklee seperti Ummi, jangan tunggu lagi, hubungi Ummi sekarang. Kita join grup jutawan hebat iReach, grup jutawan hebat Infinity agar pelaburan kita berbaloi-baloi dunia dan akhirat insyaAllah. Akhir kalam, jagalah kesihatan kita sebaik mungkin, ia adalah amanah dari Allah. Kesihatan terjaga, produktiviti berganda-ganda insyaAllah!!


Berminat nak jadi ahli Shaklee? Hubungi Ummi seperti di bawah:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...